Rust en reisdag - Reisverslag uit Salima, Malawi van opreis Johanneskerk - WaarBenJij.nu Rust en reisdag - Reisverslag uit Salima, Malawi van opreis Johanneskerk - WaarBenJij.nu

Rust en reisdag

Blijf op de hoogte en volg opreis

26 April 2014 | Malawi, Salima

Zaterdag 26 april rust en reisdag

Vanmorgen lekker uitslapen dan wel heel vroeg naar het strand. De temperatuur steeg al snel tot 30 graden (celcius). Het is dan buitengewoon jammer dat we dan niet eens mogen zwemmen vanwege de bilharzia, de hippo's of de krokodillen.
De mevrouw van ons resort had weer een goed ontbijt voor ons geregeld, waarna we tot de lunch onze tijd zelf in konden delen.
Om half twee vertrokken we met onze voertuigen naar de volgende bestemming. Om ongeveer vijf uur kwamen we aan in Salima, waar we welkom werden geheten door de predikant en ouderlingen van de CCAP kerk. Van deze kerk bezoeken we ook het schoolproject.
Inmiddels bereikten we het resort Kambiri Lodge in Senga Bay aan het meer, wat we nog niet hebben gezien omdat het donker is.
Te uwer geruststelling, we hebben het erg naar ons zin en genieten volop.

Marijke en Maarten

P.S na vele excuses is de tegenpartij overstag gegaan en is het conflict volledig bijgelegd.

• 27 April 2014 - 20:38

Marianne B:

Hallo Johanneskerk reizigers!

Wat een spannende en leuke verhalen tot nu toe...
    Leuk om jullie zo te kunnen volgen!
    Dit wordt een reis om nooit meer te vergeten.., ik weet het zeker!
    Maritta ik hoop dat je weer opgeknapt bent..!
    Hier hebben we alles onder controle!

Met een lieve groeten uit Rotterdam/Barendrecht

• 30 April 2014 - 21:34

Jacqueline Van Stee:

Hoi Maarten, leuk om via het reisverslag op de hoogte te zijn van jullie wel en wee. Je doet vast heel veel indrukken op en al je verhalen en foto's horen en zien we graag, wanneer je weer gezond en wel terug bent. Veel plezier en geniet van deze onvergetelijke reis! Tot voogende week! Groetjes.